Subject: Muraste kaevuvahetuse kooskõlastamine
From: "Voronin Erkki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 14:35:40 +0300

Tere

Sooviksin teie käest kooskõlastust antud kaevuvahetusele. Vahetame ol.ol
maa-aluse kaevu samaväärse kaevu vastu, mille gabariit läheb 20cm
suuremaks. Uus kaev jääb kasutusalasse.

Paigaldussügavus jääb samaks mis hetkel-see tähendab kaevukaan jääb
30-40cm maapinnast allapoole.

Lisan dokumendid manusega.

Parimat

Erkki Voronin

Sidetööde tiimijuht

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5830 4199

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.